Na co należy zwrócić uwagę wybierając firmę pozycjonującą?

  1. Na pewno najlepsza firma pozycjonerska na świecie nie będzie ograniczała się do lokalnego rynku. Powinna mieć w swojej bazie klientów z całej Polski, a nawet z całego świata ;).
  2. Zapytaj o sposób rozliczanie za usługę. Klient powinien płacić za wypozycjonowanie, a nie za pozycjonowanie. Optymalizacja strony, jej responsywność, konta społecznościowe, itp. to tylko schodki do osiągnięcia celu, a nie oddzielne usługi.
  3. Zobacz, jakie pozycje w wyszukiwarce Google zajmuje Twój przyszły partner i jakie zajmują jego klienci.
  4. Najlepsza firma pozycjonerska na świecie na pewno zna specyfikę branży swoich klientów.
  5. Taka firma powinna mieć za sobą spore doświadczenie udokumentowane bogatą bazą „poważnych” klientów, świetnymi wynikami i odpowiednie kwalifikacje poparte certyfikatami.
  6. Optymalny okres umowy na pozycjonowanie powinien wynosić 12 miesięcy. W ciągu roku na pewno uda się wypozycjonować nawet najtrudniejsze frazy i zareagować na zmiany algorytmów Google.
  7. Każda profesjonalna firma informuje Klienta o skali trudności fraz, postępach, przygotowuje raporty i systematycznie pracuje nad sukcesem partnera – pozycjonować należy ciągle, nie z doskoku.
  8. Zwróć uwagę na zaplecze firmy: czy posiada ona sprzęt i ludzi do pracy? Pozycjonowanie jest bardzo czasochłonne. Na pierwsze stabilne efekty trzeba poczekać około 3 miesięcy. Ale przez ten czas ktoś musi na nie pracować ;).

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>